Sıkça Sorulan Sorular

Yardıma mı ihtiyacın var?

Yardım gerektiren bir sorununuz veya sorunuz varsa, bir Müşteri Hizmetleri temsilcisiyle canlı sohbet etmek için aşağıdaki düğmeye tıklayabilirsiniz.

Para iadesinin yapılabilmesi için lütfen paketinizin bize ulaşmasından itibaren 06 - 12 iş günü bekleyin.

ÖDEME SEÇENEKLERİ

1. Nasıl ödeme yapabilirim?

Sitemizden alışveriş yaparken kredi kartı aracılığıyla ödeme yapabilirsiniz.

2. İnternet sitenizde ödeme yapmak güvenli mi?

Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır ve kesinlikle veri tabanında kayıtlı tutulmaz. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için Bu sertifika dünya çapında kredi kartı güvenliği için kullanılmaktadır.

3. Hangi kredi kartları ile ödeme yapabilirim?

Tailor's Room’da yapacağınız alışverişlerde İYZCO firmasının desteklediği tüm kredi kartlarını güvenli bir şekilde kullanabilirsiniz.

4. Kredi kartı ile nasıl ödeme yapabilirim?

Ödeme ekranında size kredi kartı bilgileriniz sorulacak, bilgileri girmenizin ardından bu bilgiler güvenli bir şekilde bankanıza iletilerek ödeme onayı alınacaktır. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde onay anında alınmaktadır.

5. Ödeme ekranında hata alıyorum, ne yapmalıyım?

Ödeme ekranında bilgilerinizi girip onayladıktan sonra, kredi kartı kartınızla yaptığınız işlem çeşitli nedenlerle onaylanmayabilir. Bu durumda;

  • Kartınızın internet alışverişlerine açık olduğunu kontrol ediniz.
  • Kartınızın kullanıma açık olup olmadığını kontrol ediniz.
  • Kartınızın limitinin yeterli olduğundan emin olunuz.
  • Kart ile ilgili istenen bilgileri doğru girdiğinizden emin olunuz.
  • Kartınızın son kullanma tarihinin geçerli olup olmadığını kontrol ediniz.
  • Sanal kart kullanıyorsanız, limitinizin yeterli olduğundan emin olunuz.

Yukarıda belirtilen durumlar dışında, lütfen bankanızdan destek alınız.

6. Kredi kartımdaki puanları ödeme yaparken kullanabilir miyim?

Sitemizde ödeme yaparken, kredi kartınızda bulunan puan ile ödeme yapılamamaktadır.

7. Sitede listelenen ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Sitemizde satışa sunulan ürünler KDV dahil peşin fiyatlarıyla listelenmektedir.

SİPARİŞ

1. İnternet siteniz üzerinden nasıl alışveriş yapabilirim?

İnternet sitemizden alışveriş yapmak için; Satın almak istediğiniz ürünü/ürünleri sepetinize ekleyiniz. Sepetinizdeki ürünleri satın almak için, önce sağ üst köşede bulunan “SEPETİM” bağlantısına, sonra açılan sayfada “ALIŞVERİŞİ TAMAMLA” butonuna tıklayınız. Sitemize daha önce üye olduysanız; açılan ekranda e-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yapınız. Bu aşamadan önce üye girişi yapmış iseniz, bu aşama atlanarak bir sonraki aşamaya yönlendirileceksiniz. Sitemizde üyeliğiniz bulunmuyorsa; “HESAP OLUŞTUR” butonuna tıklayınız ve sizden istenen bilgileri eksiksiz şekilde doldurunuz. Üye olmadan devam etmek için “MİSAFİR ALIŞVERİŞİ” butonuna tıklayınız. Adres ve kredi kartı bilgilerinizi girerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

2. Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Üye girişi yaparak sipariş oluşturduysanız; “HESABIM” bağlantısındaki “SİPARİŞLERİM” sekmesine tıklayınız. Açılan ekranda tüm geçmiş ve güncel siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz. Detaylı incelemek için, ilgili siparişin yanındaki “DETAY” bağlantısına tıklayabilirsiniz. Üye olmadan sipariş oluşturduysanız; Sayfanın alt bölümünde bulunan “Sipariş Takibi” bağlantısına tıklayınız. Açılan ekranda sipariş numaranızla birlikte e-mail adresinizi veya cep telefonu numaranızı girerek, siparişinizin durumunu görebilirsiniz.

3. Sipariş oluşturduktan sonra siparişime yeni bir ürün ekleyebilir miyim?

Siparişiniz oluşturulduktan sonra siparişe herhangi bir ürün eklemeniz mümkün değildir.

4. Siparişi oluşturduktan sonra herhangi bir ürünü veya siparişin tamamını iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce iptal, teslim edildikten sonra ise iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizdeki herhangi bir ürünü/ürünleri iptal etmek için;

Üye iseniz, siparişinizin statüsünü “HESABIM“ bağlantısındaki “SİPARİŞLERİM” sekmesinden kontrol ediniz. Üye olmadan alışveriş yaptıysanız, sitemizin alt kısmında yer alan “SİPARİŞ TAKİBİ” bağlantısını kullanarak siparişinizin statüsünü görebilirsiniz.

Siparişiniz “HAZIRLANIYOR” statüsünde ise, +90 (530) 066 9930 numaralı Müşteri Hizmetlerini, hafta içi 10:00 -18.00 iptal işlemlerinizi yapabilirsiniz. Siparişiniz “KARGOYA VERİLDİ” statüsünde ise, iptal işlemi yapılamamaktadır. Ancak siparişiniz size ulaştıktan sonra İptal işleminiz tarafımızca onaylandığında, iptal edilen ürün tutarı, 30 iş günü içerisinde ödemeyi gerçekleştirmiş olduğunuz kredi kartına iade edilmek üzere bankanıza bildirilecektir. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, bankanız tarafından alınan bu bilgi, bankanın çalışma prensiplerine göre kredi kartı ekstrenize yansıtılacaktır. Sorun yaşamanız halinde, iletişim formumuzu doldurarak veya +90 (530) 066 9930 numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimizi, hafta içi 10:00 – 18:00 saatleri arasında arayarak bize ulaşabilirsiniz.

ÜYELİK

1. Nasıl üye olabilirim?

Sitemizin üst kısmında bulunan “HESABIM / KAYIT OL” butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Sitemize üyelik için herhangi bir ücret ödemenize gerek yoktur.

2. Neden üye olmalıyım?

tailorsroom.com üyeleri birçok avantajdan yararlanabilirler;

  • Siparişlerinizin durumu hakkında kolayca bilgi sahibi olursunuz.
  • Yeniliklerden, fırsatlardan ve kampanyalardan öncelikli haberdar olursunuz.
  • Size özel tanımlanmış indirimlerden yararlanırsınız.

Üye olmak için tıklayınız.

3. Üye olmadan sitenizden alışveriş yapabilir miyim?

Evet; yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapılabilmektedir. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak ve size özel fırsatları takip edebilmek için üye olmanızı öneririz.

4. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuğunuzda, yeni bir şifre oluşturmak için üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “PAROLAMI UNUTTUM” bağlantısına tıklayınız. Sitemize üye olurken kullandığınız e-mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifrenizi oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir. Yeni şifreniz 6 ila 8 karakter uzunluğunda olmalıdır.

5. Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi değiştirmek istediğinizde, öncelikle e-mail adresiniz ve mevcut şifrenizle üye girişi yapınız. Daha sonra “HESABIM” bağlantısındaki “OTURUM AÇ” sekmesinde “Şifre Değiştir” butonuna tıklayınız. Açılan bölümde önce eski şifrenizi, daha sonra 2 kez yeni şifrenizi girerek şifrenizi değiştirebilirsiniz.

6. Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “HESABIM” bağlantısı altındaki “OTURUM AÇ” sekmesine tıklayarak, tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

7. Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “HESABIM” bağlantısı altındaki “ADRESLERİM” sekmesine tıklayarak, mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

8. E-bülten, duyuru aboneliğini nasıl iptal edebilirim?

“HESABIM” bağlantısı altında “OTURUM AÇ” sekmesine tıklayınız. “E-bültenleri, kampanya haberlerini ve SMS duyurularını almak istiyorum” yazısının yanında yer alan kutudaki işareti kaldırmanız yeterli olacaktır